Indoor Cycling

Indoor cycling este modalitatea excelentă de a creşte rezistenţa fizică la efort, de a întări musculatura, de a energiza trupul şi mintea şi, bineînţeles, de a topi kilogramele în plus. Clasele de indoor cycling pot fi combinate cu clasele de aerobic sau cu antrenamentele din sala de forţă.

FARTLEK

este unul dintre programele inedite de indoor cycling,denumirea acestuia provenind de la termenul suedez care desemnează un joc de viteză. Clasa FARTLEK este gândită pe diferite intervale de intensitate care solicită muşchii, ard grăsimile şi duc spre obţinerea unei forme fizice de invidiat. Plimbarea pe bicicletă cu acest tip de program împinge corpul să lucreze la 65-85% din frecvenţa cardiacă maximă şi astfel, se constată îmbunătăţirea vitezei, a rezistenţei, capacităţii aerobe, dar şi arderea grăsimilor.
FARTLEK îi poartă pe cursanţi pe trasee inedite, cu intervale de urcări şi coborâri neaşteptate. Clasa de FARTLEK este o clasă variabilă, planificată ca o plimbare cu bicicleta în "necunoscut", pentru că niciodată nu vei şti dacă la prima curbă vei întâlni o urcare sau o coborâre.

HILL

un alt program de indoor cycling este conceput ca o lungă plimbare pe munte. Drept urmare, HILL simulează un urcuş permanent care va împinge corpul să lucreze între 75%-85% din HR Max, permiţând arderea unui număr mai mare de carbohidraţi decât grăsimi. Acest antrenament se axează pe îmbunătăţirea rezistenţei şi a forţei specifice, fiind utilizate doar tehnici de urcare. Intervalul de lucru este între 75%-85% din HR Max, permiţând arderea unui număr mai mare de carbohidraţi decât grăsimi.