Aerobic

CLASE DE GRUP (cardio, tonifiere, body& mind) se desfăşoară în trei studiouri special amenajate. Fiecare dintre aceste clase conţin programe speciale, inovative şi atractive, fiind construite astfel încât să ţină cont de necesităţile şi capacitatea de antrenament a fiecărei persoane.

CIRCUIT TRAINING

este un tip de antrenament care presupune utilizarea unei metode speciale de organizare a acestuia si vizeaza executarea fara pauza a unor exercitii, intr-o succesiune continua. Atingerea obiectivului antrenamentului este realizat fie cu ajutorul exercitiilor executate cu corpul liber, fie cu ajutorul exercitiilor executate cu corpul liber şi/sau cu diferite instrumente (bara cu greutati, gantere, step, bosu, salteluta).

PUMP YOUR BODY

antrenament intens care lucrează toate grupele musculare utilizând diverse accesorii (gantere, bara cu discuri, step, saltea), dar și greutatea propriului corp. Acest antrenament are în vedere dezvoltarea forței și rezistenței musculare, creșterea densității osoase, accelerând metabolismul și crescând în acest fel rata de ardere a caloriilor, care va fi actvată chiar și după încheierea antrenamentului.

CORE

este un antrenament intens de tonifiere, creat pentru a întări si a defini musculatura abdominală. Totodată, antrenamentul are în vedere cresterea rezistenței la efort, a tonusului muscular, subțierea taliei și obținerea unui abdomen plat și frumos conturat.

ABS WORKOUT

este un program de antrenament cu durata de 30 de minute, în care se fac diferite exerciții pentru zona abdominală, atât cu ajutorul propriului corp, dar nu numai. În acest program de antrenare a părții abdominale se pot folosi diferite accesorii din zona fitness-ului cum ar fi discuri, gantere, haltere, saltele, etc. Este un program eficient care dezvoltă musculatura abdominală și în care se ard multe calorii!

bodyART

este un antrenament integral care are la bază principiul Yin şi Yang, construit din cele 5 elemente din cultura orientală : pământ, lemn, foc, metal şi apă. Secvenţele de mişcare sunt o înlănţuire de încordări şi relaxări musculare sincronizate cu tehnicile de respiraţie. Programul de meditaţie dinamică bodyART este o tehnică folosită în Orient pentru tratarea depresiilor, cancerului şi problemelor psihosomatice. La finalul acestui program, nivelul de energie va fi îmbunătăţit vizibil iar nivelul de concentrare va creşte exponenţial. Pe lângă efectele asupra spiritului, trupul modelat prin bodyART va fi întărit, mişcările sale vor fi mai ample iar posturile greşite vor fi corectate.

FULL BODY WORKOUT

este o clasa energizantă în care vei avea parte de un antrenament exploziv de cardio și forță, conceput pentru a arde calorii maxime în timp record, un antrenament în care vei avea ocazia să îți testezi rezistența și voința. Exercițiile vizează lucrul cu propriul corp, dar și cu diferite accesorii. Este unul dintre cele mai eficiente antrenamente, care te ajută să slăbesti si sa obții un corp tonic, atletic.

BCAF

este un program complet de exercitii care vizeaza tonifierea bratelor, a coapselor, fesierilor si abdomenului, considerate zone-problema. Pe parcursul unei sedinte se efectueaza atat miscari de aerobic pentru cresterea capacitatii cardiovasculare, cat si exercitii la sol pentru tonifierea musculaturii. Accentul se pune pe corectitudinea miscarilor si confortul participantilor, diversificand gama de exercitii in functie de necesitati.

PILATES

este unul dintre cele mai complexe sisteme de exerciţii . Muşchii sunt lucraţi în profunzime şi, în acelaşi timp, participanţii vor avea ocazia să se relaxeze şi să se concentreze asupra stării de spirit. Obiectivul principal al clasei este obţinerea unui echilibru muscular, cu accent pe tonifierea muşchilor slăbiţi şi relaxarea muşchilor contractaţi, fapt care conduce la îmbunătăţirea forţei, flexibilităţii, dar şi la un mai bun control şi siguranţă a mişcărilor şi o postura corectă. Un astfel de program poate fi urmat de oricine, indiferent de gradul de pregătire fizică. Exerciţiile PILATES sunt adaptate în funcţie de nevoile fiecărui participant, inclusiv celor datorate eventualelor probleme de sănătate. Programul este special conceput pentru a întări musculatura fără o dezvoltare exagerată a acesteia, dezvoltarea flexibilităţii, şi creşterea capacităţii pulmonare. Acest tip de antrenament este recomandat atât femeilor însărcinate, dar şi mamelor care doresc să îşi recapete forma fizică după sarcină, în timp ce micuţii lor se pot bucura în acelaşi timp, în siguranţă de programele de înot de la Baby Spa, destinate bebeluşilor.

CYCLING

este modalitatea excelentă de a creşte rezistenţa fizică la efort, de a întări musculatura, de a energiza trupul şi mintea şi, bineînţeles, de a topi kilogramele în plus. Clasele de indoor cycling pot fi combinate cu clasele de aerobic sau cu antrenamentele din sala de forţă. Clasele de cycling ( Fartlek, Hill) pot avea diferite obiective si modalitati de atingere a acestora. Fartlek este unul dintre programele inedite de indoor cycling,denumirea acestuia provenind de la termenul suedez care desemnează un joc de viteză. Clasa este gândită pe diferite intervale de intensitate care solicită muşchii, ard grăsimile şi carbohidraţii, ducând spre obţinerea unei forme fizice de invidiat. Plimbarea pe bicicletă cu acest tip de program împinge corpul să lucreze la 65-85% din frecvenţa cardiacă maximă şi astfel, se constată îmbunătăţirea vitezei, a rezistenţei, capacităţii aerobe, dar şi arderea grăsimilor şi a carbohidraţilor în acelaşi timp. Hill este un alt program de indoor cycling, conceput ca o lungă plimbare pe munte. Drept urmare, HILL simulează un urcuş permanent care va împinge corpul să lucreze între 75%-85% din HR Max, permiţând arderea unui număr mai mare de carbohidraţi decât grăsimi. Acest antrenament se axează pe îmbunătăţirea rezistenţei şi a forţei specifice, fiind utilizate doar tehnici de urcare. Intervalul de lucru este între 75%-85% din HR Max, permiţând arderea unui număr mai mare de carbohidraţi decât grăsimi.

POWER JUMP

este un tip de antrenament cardio-vascular, ce presupune activități prelungite la o anumită intensitate, în sistem aerob (corpul folosește oxigenul pentru obținerea energiei de care are nevoie). Exercitiile presupun sărituri pe trambuline elastice, unde impactul asupra articulațiilor este minim datorită suprafeței elastice pe care se aterizează. Printre avantajele acestui tio de clasa se numara: arderea grasimilor, imbunatatirea metabolismului, coordonare, echilibru.

BODY TONE

este un antrenament efectuat in forta care se realizeaza cu ajutorul unor accesorii, care duc la cresterea nivelului de dificultate al exercitiilor, antrenand toate grupele musculare.