Antrenamentele aerobe sunt benefice sanatatii si siluetei noastre. Astazi este usor sa participi la o astfel de miscare, caci exista clase de aerobic, dar si de cycling, iar salile de fitness sunt dotate cu benzi de alergat care asigura un tip de miscare aerob.

In privinta sanatatii miscarea aeroba este benefica in special prin cresterea oxigenarii tesuturilor si deci a tuturor organelor. Acest tip de antrenament presupune folosirea unor grupe mari de muschi pentru a caror functionare avem nevoie de o cantitate mare de oxigen, dar si de sange. Astfel ca in timpul miscarii aerobe inima incepe sa bata mai repede, iar respiratiile devine mai dese pentru ca organismul sa primeasca suficient oxigen ce poate ajunge la nivelul muschilor doar prin intermediul sangelui, „carat” de globulele rosii.

Practic, in urma „activarii” sistemului cardiovascular in organismul nostru au loc o serie de procese care explica beneficiile aduse de sportul aerob.

Pielea capata un aspect mai tanar

Stiati ca pielea reprezinta ultimul organ unde ajung nutrientii si oxigenul? De aceea cea mai mica lipsa de vitamine sau minerale influenteaza sanatatea pielii, la fel si frigul ori lipsa sportului. In timpul miscarii aerobe sangele din depozite este scos, astfel ca avem o cantitate mai mare de sange circulant. Nivelul de oxigenare al organismului creste de asemenea in timpul practicarii unui astfel de sport, astfel ca pielea ajunge sa primeasca mai mult oxigen si mai multi nutrienti. Dupa un timp mai lung de practicare a miscarii aerobe efectele asupra pielii devin vizibile: aceasta capata un aspect mai tanar, este mai elastica si ridurile sunt mai estompate. 

Pierderea in greutate

Miscarea aeroba se realizeaza in general prin mobilizarea grupelor musculare mari, iar acestea pot arde un numar mare de calorii. Asadar acest tip de antrenament este de ajutor atunci cand ne propunem sa pierdem cateva kilograme. Adoptarea unei diete adecvate va accelera rezultatele in privinta siluetei. 

Buna dispozitie si secretia de serotonina

Sportul aerob influenteaza starea psihica prin efectul pe care il prezinta asupra unor neurotransmitatori de la nivelul sistemului nervos central. Asadar miscarea aeroba echilibreaza secretia de norepinefrina (cea care ne controleaza dorintele) si de serotonina (cunoscuta si sub numele de „hormon al fericirii”). Asa se explica de ce sportul amelioreaza depresia, anxietatea si totodata confera o stare de bine generala. 

Somn mai odihnitor

Calitatea somnului depinde de multi factori din stilul nostru de viata. Se poate intampla sa ne trezim obositi chiar daca am dormit toata noaptea. Exercitiile fizice aerobe tamponeaza efectele negative ale stresului si imbunatatesc seminificativ calitatea somnului, fiind de ajutor inclusiv in cazul celor care nu reusesc sa adoarma devreme sau sufera de diverse tipuri de insomnie. 

Inima sanatoasa

Prin sport scade riscul de ateroscleroza si hipertensiune arteriala, dar si de atac de cord sau accident vascular cerebral. Exercitiile aerobe antreneaza muschiul inimii – miocardul, mentin sanatatea vaselor sanguine, imbunatatesc intoarcerea venoasa si sprijina intreg sistemul cardiovascular. 

Aviatiei Wellness Center va asteapta cu programe de miscare aeroba si sala de fitness dotata la cele mai inalte standarde (aparatura CYBEX USA), alaturi de servicii spa si de remodelare corporala impachetate in oferte greu de refuzat. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati, iar pentru a ramane la curent cu ofertele si serviciile noastre nu ezitati sa ne urmariti pe pagina de Facebook Aviatiei Wellness Center.  

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Previous reading
5 Beneficii ale sportului aerob
Next reading
Avantajele salinelor artificiale